teisipäev, 31. detsember 2019

Mees, kes kinkis jõuludeks naisele.....mikseri

Paar päeva tagasi istusin seltskonnas, kus tuli välja, et noormees A kinkis oma kaaslasele jõuludeks mikseri. Tema kõrval istus ka see sama kaaslane ja ta oli pettunud oma kingis. Ilmselgelt ei olnud ootuseks saada sellist kingitust. Ja siis sai hr A kõigi seltskonnas olevate naiste käest kohutavalt palju verbaalseid kõrvakiile. Ta proovis end küll põhjendada, et tema kaaslasel oli ju seda vaja ja kõik jutud.

Ma arvan, et mees võib kingida oma naisele ükskõik mis tähtpäevaks ükskõik millise köögiriista või isegi labida, aga... siin on üks suur ja rasvane aga...

Nimelt, peaksid sa tundma oma teist poolt nii palju, et sa oled 101% kindel, et talle meeldib sinu kingitud nt labidas. Ja see toob kaaslasele rõõmu, mitte ei tekita temas küsimusi.

Kas ma olen väärt seda kingitust?
Kas ta mind üldse tunneb?
Mis asi see on?
Kas ta väärtustab mind naisena/mehena?

Antud juhul naisele mikser ei meeldinud, ma mõistan teda väga hästi, sest iga naine tahab olla kõigepealt naine ja siis kokk, mitte vastupidi. 

Kuid ma mõistan ka meest, ta on tõenäoliselt praktilise vaatega ja kui teadis, et naisel sellist asja on vaja, siis soovis parimat ja heauskselt ostis selle.

Nii nagu ma ka hr A-le soovitasin, siis kuna sa hoolid oma naisest ja tahtsid talle osta asja, mida ta vajas, oleks ta võinud selle kinkida suvalisel novembri laupäeval ning mikserdada sinna juurde pannkoogid. Ma olen täiesti veendunud, et su naine oleks olnud üliõnnelik ja nagu öeldakse: õnnelik naine õnnelik elu. 

Seega, pole olemas ühte soovitust, mida kinkida, sest niipalju kui on inimesi on ka eelistusi ja soove.

Aga enne kui tõttad poest midagi ostma, mõtle oma kingitus hästi läbi, sa ju soovid näidata sellega, et hoolid oma teisest poolest ja tahad talle rõõmu tuua :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kas inimestega halvasti käitumine saab olla põhjendatav?

Sa käitud halvasti/ebaviisakalt/solvavalt/mitte inimlikult.... teenindajaga, sest poes on järjekord liiga pikk ja sul on palav ja sa oled...