neljapäev, 2. jaanuar 2020

Mis oli minu uusaastalubadus?

Seda, mida ma libasin endale sel erilisel ööl, ma ei avalda :) Küll aga, räägin ma sellest mida ma sel korral ei lubanud, kuigi eelevatel aastatel on olnud see mu nr 1 lubadus.

Miks siis sel aastal teisiti?

Sest see ei ole lubadus, ega soov- mul on plaan ja ma hakkan eesmärgi nimel tööd tegema.

Nimelt olin ma terve detsembri rivist väljas, see tähendas, et olin vastu oma tahtmist sunnitud voodis puhkama (ja ma olen selles halb) ja kuna minu liikumine oli nullilähedane, aga isukene hea ning ma tõesti ei keelanud endale midagi, sest soovisin oma verenäitajad korda saada ja korralikult süües seda ei juhtu. Jätame siit välja asjaolu, et ma sõin ka päris palju kommi, kuigi neil "eriti" toetväärtust pole... Arvestades kõike eelnevat sain korda oma tervise ja sellele lisaks ka 7 "suurepärast" lisakilo. 
Jah.... Ma kaalun täna 80,5 kg (ja seda on üliraske siia kirja panna).

Seega hakkan ma tegelema oma suure(pärase) kehakaaluga ja minu eesmärgiks oleks jaanipäevaks kaaluda 70 kg ja jõuludeks 65 kg. 

Ja kuna kaaluteema tuli meil ka sõbranna K-ga jutuks, siis otsustasin, et sel korral riputan ma end ise vabatahtlikult häbiposti ja see blogi muutub sel aastal suuresti söömise ja kaalunumbrite kui ka trenni jutunurgas.

Äkki suudan sellega motiveerida nii end kui teisi. Kindlasti võtan käsile just keerulisemad teemad: oma kehaga leppimine, magusasõltuvus, motivatsioon või selle puudumine, järjepidevus ja kõik need teemad, mis löövad tugevasti kui jaanuari esimene pool on möödas ja enam ei jaksa oma uut ja imelist elu elada.

Miks ma seda teen?

Aasta viimastel päevadel istusime sõbrannaga laua taga ja jutt voolas ning teemaks tuli minu kaalutõus. Tema kurvikas ilus ja enesekindel naine ütles, et jaa, ma tahaks ka uuest aastast alla hakata võtma, aga see pole mul kunagi õnnestunud. Ta ütles, et saab kõik oma eesmärgid ja mehed :) keda soovib, aga dieedi puhul anna esimesena alla.
Anna endast parim, sellega, mis sul on ja seal kus sa oled.
Ma küsisin temalt: Kui sa tunned end hästi ja saavutad elus kõik, mida soovid ning kehakaal pole probleem, siis kas sa peaksidki kaalu langetama?
Selle peale tuli vastuseks kindel jaa, ta ei tunne end oma kehas siiski hästi ja tahaks kanda ilusaid riideid ja tunda end hästi. 
Minu vastus on suuresti sama, ma teen seda enda pärast, et tunda end oma nahas hästi ja enesekindlalt ning kui mina tunnen, et nüüd on piir, siis lõpetan ka numbrite vähendamise.

Aga teisest küljest olen ka seisukohal, et kõik naised ei pea olema kehamassiindeksi järgi just selles või tolles kaalus. Kui naine tunneb end hästi sellisena nagu ta on, siis võib ju kaalu peal olla mistahes number. Mitte kedagi ei tohiks see häirida.

Seega kui sa oled endaga rahul, siis võta popkorn ühte kätte, telefon teise ja loe mu tõusude ja mõõõõnade kohta, aga kui sa ei ole rahul sellega, mis sul on või ei ole, siis alustame koos. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kas inimestega halvasti käitumine saab olla põhjendatav?

Sa käitud halvasti/ebaviisakalt/solvavalt/mitte inimlikult.... teenindajaga, sest poes on järjekord liiga pikk ja sul on palav ja sa oled...