reede, 3. jaanuar 2020

Kust alustada!?

99% minu elumuutvaid lubadusi seoses kaaluga on läbikukkunud, sest ma olen ennastliialt piitsutanud. See tähendab, et ma keelasin endale ära kõik hea ja jäid ainult kana ja juurikad ja keegi meist ei soovi elada ainult kohustustega elust igasuguse magusamaitse puudumiseta.

Kuna eesmärgiks ei ole lühiajaline dieet või täpne toitumiskava jälgimine, siis soovitan mina alustada 

Hommikusöögist.

Tean omast käest, et kui jätan hommikusöögi vahele, siis võin päeva korstnasse kirjutada, sest siis tekivad mul isud magusa ja rasvase järele ja ma ei suuda end enam kontrollida. 

Seega  1 samm korraga ja alustame hommikusöögist.

Minu lemmikud on:

Puder täistera helvestest keedetuna pooleks vee ja piimaga ning peale või (see päris või ikka, mitte margariin). Veel võib lisada erinevaid seemneid, marju, banaani, pähkleid jne.

Kodune müsli sobib eelkõige neile, kes ei saa hakkama oma magusavajadusega. Seda on ülilihtne valmistada ja saab pühapäeval terve nädala koguse ette teha. Mina söön tavaliselt koos maitsestamata jogurtiga.

Müsli retsept
250g kaerahelbeid
45 ml chia seemneid
45ml seesamiseemneid
45ml kõrvitsaseemneid
30ml mett
30ml kookosrasva = 360g müslit

Aseta kõik ahjuplaadile ja küpseta 200 kraadi juures, seni kuni on kuldne ( u 10-12 min), vahepeal sega.

Retsept on pärit toitumisnõustajalt Merike Käärma.

Seega, rahulikult ja stabiilselt. 
 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kas inimestega halvasti käitumine saab olla põhjendatav?

Sa käitud halvasti/ebaviisakalt/solvavalt/mitte inimlikult.... teenindajaga, sest poes on järjekord liiga pikk ja sul on palav ja sa oled...