pühapäev, 9. veebruar 2020

Mida sa teed?!

Täna on pühapäeva õhtu, ma istun akrobaatika show publikus ja naudin etendust. Mul on puhkus, eemal kodumaa karget ilmast ja tõsistest eestlastest. Me oleme siin hotellis ainukesed, kes mõistavad meie keelt. Ma näen publikus silmnähtavalt joogist tütarlast, tal on tükk tegemist, et trepist kõndida. Lõpuks jõuab tütarlaps kohale, tema kõrvale võtab istet mees, kes oli algselt valinud teise koha.... Silmnähtavalt ja natuke ärevalt hakkab mees naise tähelepanu otsima. Vähehaaval see ka õnnestub, naise sõrmes sillerdab sõrmus... Tõenäoliselt on ta suhtes....

Ma ei saa sellest aru? Sa lähed sõbrannadega puhkusele ja kõik su piirid kaovad? Sa lähed sõpradega puhkusele ja sul pole enam mälu? Sa võtad puhkuse, et end seitsmeks päevaks täis juua? Sa võtad puhkuse, et oma kaaslast petta? Sa võtad puhkuse, et hullata stripiklubides ja teha mida?

Mina lähen puhkusele, et puhata oma elust. Akusid laadida oma töö ja trenni jaoks. Selle jaoks, et ma ei põleks läbi ja saaks täispööretel edasi lasta. Ma lähen puhkusele, sest mu keha vajab und ka d-vitamiini.

Aga.... 

Paistab, et on ka selliseid inimesi, kes lähevad puhkusele, et end seitsmeks päevaks pildituks juua. Inimesed, kes alustavad õllega puhkust lennujaamas hommikul kell 6. Enne seda kui tavainimsed saavad oma hommikupudru söödud. Igal õhtul hotellis ja erinevates baarides taas täis juua ja päev maha magada. Mis see sulle annab? Pohmelli, mille sa kustutad uute jookide ja oma kaaslase petmisega ja vabanduseks on see, et sul on puhkus ja tunned end vabalt? 

Peale sellist puhkust vajab iga inimene veel nädalast, et taastuda ja tagasi tööle minna. Seda joodud alkoholi mõttes. 
You must find peace,
Or you must change
your life. Lingering
between the two is what
kills you. 

Aga kuidas sa saad taas oma pea ja südametunnistuse puhtaks? Kuidas sa vaatad oma kaaslasele otsa ja ärkad temaga igal hommikul? Kas see pole mitte kahepalgeline ja ebaõiglase tema suhtes? 

Mina olen otsustanud, et selle puhkuse ajal ei vaja ma alkoholi, et tunda end vabalt. Ma ei pea tegema lollusi, mida hiljem kahetsen. Ja saan tagasi tööle naasta ilma pohmelli ja nädalase lausjoomiseta (mitte et ma muidu suudaks pidutseda rohkem kui ühe päeva). Ma kavatsen lugeda niipalju raamatuid kui ma kaasa olen suutnud vedada ja mõelda oma mõtteid selge peaga. Ma ei vaetakse oma probleeme tuimestada alkoga. 

Mõtle, äkki teed seda ka sina? Ei tuimesta oma mõtteid ja otsustad selge peaga kuhu suunas edasi. 

Päikest 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kas inimestega halvasti käitumine saab olla põhjendatav?

Sa käitud halvasti/ebaviisakalt/solvavalt/mitte inimlikult.... teenindajaga, sest poes on järjekord liiga pikk ja sul on palav ja sa oled...